XF 1.2 1.1.5 >>> 1.2 beta 5

Shelley

Well-known member
Made the upgrade to 1.2 and got the following server error.
*clueless*
Code:
end_Db_Statement_Mysqli_Exception: Mysqli prepare error: Table 'bbsmiley_xen.xf_deferred' doesn't exist - library/Zend/Db/Statement/Mysqli.php:77
Code:
#0 /home/bbsmiley/public_html/library/Zend/Db/Statement.php(115): Zend_Db_Statement_Mysqli->_prepare('????SELECT MIN(...')
#1 /home/bbsmiley/public_html/library/Zend/Db/Adapter/Mysqli.php(381): Zend_Db_Statement->__construct(Object(Zend_Db_Adapter_Mysqli), '????SELECT MIN(...')
#2 /home/bbsmiley/public_html/library/Zend/Db/Adapter/Abstract.php(478): Zend_Db_Adapter_Mysqli->prepare('????SELECT MIN(...')
#3 /home/bbsmiley/public_html/library/Zend/Db/Adapter/Abstract.php(825): Zend_Db_Adapter_Abstract->query('????SELECT MIN(...', Array)
#4 /home/bbsmiley/public_html/library/XenForo/Model/Deferred.php(137): Zend_Db_Adapter_Abstract->fetchOne('????SELECT MIN(...')
#5 /home/bbsmiley/public_html/library/XenForo/Dependencies/Abstract.php(182): XenForo_Model_Deferred->updateNextDeferredTime()
#6 /home/bbsmiley/public_html/library/XenForo/FrontController.php(125): XenForo_Dependencies_Abstract->preLoadData()
#7 /home/bbsmiley/public_html/index.php(13): XenForo_FrontController->run()
#8 {main}
 
Last edited:
Yeah just reverted them.

That's the rror in the server error logs i got.

Another issue is I can't seem to enable any add-ons :laugh: I'm getting this error popping up when i try to enable them.

Code:
Argument 1 passed to XenForo_Model_AddOn::rebuildAddOnCachesAfterActiveSwitch() must be an array, none given, called in /home/bbsmiley/public_html/library/Bookmarks/DataWriter/AddOn.php on line 19 and defined
[LIST=1]
[*]XenForo_Application::handlePhpError() in XenForo/Model/AddOn.php at line 504
[*]XenForo_Model_AddOn->rebuildAddOnCachesAfterActiveSwitch() in Bookmarks/DataWriter/AddOn.php at line 19
[*]Bookmarks_DataWriter_AddOn->_postSave() in XenForo/DataWriter.php at line 1397
[*]XenForo_DataWriter->save() in XenForo/ControllerAdmin/Abstract.php at line 131
[*]XenForo_ControllerAdmin_Abstract->_getToggleResponse() in XenForo/ControllerAdmin/AddOn.php at line 314
[*]XenForo_ControllerAdmin_AddOn->actionToggle() in XenForo/FrontController.php at line 337
[*]XenForo_FrontController->dispatch() in XenForo/FrontController.php at line 134
[*]XenForo_FrontController->run() in /home/bbsmiley/public_html/admin.php at line 13
[/LIST]
 
Ah yeah I upgraded bookmarks as you posted and that sorted that. Okay, everything seems to be working as it should I think I conjured up a bigger issue than there actually was. All good. Thanks again :)
 
Top Bottom