NikitOS Well-known member Jul 25, 2021 #1 Affected version 2.2.5, 2.2.6 Patch 2 Hello. It has been found that the tabs in a member's profile overlap the member's header block when certain elements are not displayed in the member's header, in this case: the title, banners and information about the latest activity: Regards.
Hello. It has been found that the tabs in a member's profile overlap the member's header block when certain elements are not displayed in the member's header, in this case: the title, banners and information about the latest activity: Regards.
digitalpoint Well-known member Sep 16, 2021 #2 This CSS seems to fix it for me: Less: @media (min-width: (@xf-responsiveMedium + 1)) { .memberHeader { min-height: (@avatar-l + 20); } }
This CSS seems to fix it for me: Less: @media (min-width: (@xf-responsiveMedium + 1)) { .memberHeader { min-height: (@avatar-l + 20); } }
XF Bug Bot XenForo bug fixer bot Staff member Dec 1, 2021 #3 Thank you for reporting this issue, it has now been resolved. We are aiming to include any changes that have been made in a future XF release (2.2.8). Change log: Prevent member tabs from overlapping the avatar when member stats aren't being displayed Click to expand... There may be a delay before changes are rolled out to the XenForo Community.
Thank you for reporting this issue, it has now been resolved. We are aiming to include any changes that have been made in a future XF release (2.2.8). Change log: Prevent member tabs from overlapping the avatar when member stats aren't being displayed Click to expand... There may be a delay before changes are rolled out to the XenForo Community.