1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.
  2. This forum has been archived. New threads and replies may not be made. All add-ons/resources that are active should be migrated to the Resource Manager. See this thread for more information.

German Language Pack

Discussion in 'Languages [Archive]' started by Robert F Schmitz, Oct 6, 2010.

1. Robert F Schmitz

Robert F Schmitz Well-Known Member

If anyone is interested, let me know. I would certainly be willing to assist in its creation.

Hoffi, Joël, Jerry and 2 others like this.
  2. jörgk

jörgk Active Member

Finger heb :)

Rob Fritz likes this.
  3. Luciano

Luciano Member

Yeeeeeeees!!!
    But please if anyone starts working on it, a "DU" version would be very much appreciated!
    Luc

Rob Fritz likes this.
  4. dmnkhhn

dmnkhhn Active Member

Count me in. ;)

Any proposals on how to do it? We all could start translating all phrases but that's going to end in a chaos. :D

Rob Fritz likes this.
  5. otto

otto Well-Known Member

Hi,

an yes, ist a must have ... ;)

Rob Fritz likes this.
  6. Alluidh

Alluidh Well-Known Member

I've worked on the vB translation so I think i'll be able to do it for Xenforo again :)

Rob Fritz likes this.
  7. Two Worlds

Two Worlds Member

Ich kann auch ein bisschen Zeit investieren. Wenn sich jemand die Mühe macht, das zu koordinieren, dann übernehme ich gerne einen Part.

Rob Fritz likes this.
  8. au lait

au lait Well-Known Member

Würde mich auch freuen vor allem über eien DU Version...

Rob Fritz likes this.
  9. hcmagix

hcmagix Active Member

Na wenn machen wir es richtig und erstellen eine Du und Sie Version. Wie gewohnt. Übersetze Hacks auch immer in 2 Sprachversionen.

Rob Fritz likes this.
  10. TheSonic

TheSonic Member

Den wünschen schliesse ich mich gleich mal an.

Ich könnte auch ein wenig unterstützen :)

Rob Fritz likes this.
  11. Robert F Schmitz

Wer hat die Zeit es zu Koordinieren? Lieder hab ich es gerade night. :(

12. bogus

bogus Guest

Das passt jetzt zwar nicht ganz hier her, aber hat sich mal wer erkundigt wegen einer deutschen xenForo Community, mit eigenem Board?. Btw auch "Finger heb" für eine de Übersetzung

13. dmnkhhn

dmnkhhn Active Member

Guys, Kier has already said that they are not going to tolerate discussions in foreign languages. Let us not upset him, we can still talk German in the dedicated thread. :)

Rob Fritz likes this.
  14. au lait

au lait Well-Known Member

Wir könne auch umsatteln in das Forum siehe Sigantur, was als deutsche anlaufstelle dienen soll!

w.steinbauer likes this.
  15. Robert F Schmitz

My apologies. Something that I was not aware of.

My time is limited at the moment but if someone with a bit more of this precious commodity wants to step forward and act as coordinator, please let us know. We could then break it into workable chunks.

16. Ingo Baab

Ingo Baab New Member

Wie jetzt? Wer macht was und bis wann? ^^

17. Romchik®

Romchik® Well-Known Member

Hi Leute!

Kurze Frage.
    Habt ihr irgendwelche Probleme mit Import von DE Lang? Oder habt ihr das noch nicht ausprobiert?
    Kann sein, dass XF Bug damit hat. Oder es ist nur unsere Problem?
    Kann jemand vielleicht das testen?

Danke.

18. dmnkhhn

dmnkhhn Active Member

Ernsthaft. Kier hat sich bereits dagegen ausgesprochen, dass hier Themen auf Deutsch diskutiert werden und wenn wir den Bogen überspannen ist hier ganz schnell Sense.
    Wir haben ein Thema in dem wir auf Deutsch schreiben dürfen, wo es toleriert wird. In den anderen Bereichen sollten wir uns der englischen Sprache bedienen um den Moderatoren hier überhaupt ihre Arbeit zu ermöglichen.

Es tut mir Leid das ich hier einen auf Spielverderber machen muss aber wir sollten besser jetzt reagieren als wenn es dann irgendwann zu spät ist.

BTT:
    I could coordinate the translation if you like.
    I suggest all interested users send me a message, I invite them to a private conversation and we can discuss the progress.

19. bogus

bogus Guest

dh. Hör auf ständig zu jammern.
    @ Sebastian. i´ve seen that u also own xenforo.de? why dont we use that instead of xF-community.de
    Maybe to get it also structured like here?

20. Spenser

Spenser Active Member

I would join in if necessary.

Rob Fritz likes this.

Share This Page