• This forum has been archived. New threads and replies may not be made. All add-ons/resources that are active should be migrated to the Resource Manager. See this thread for more information.

Swedish Language Pack

Sejper

Active member
I have now started on the translation of XenForo to swedish and will upload it here when I am done.

Jag har nu börjat översätta detta forum till svenska och kommer ladda upp det här när jag är färdig.
 
jag skulle precis börja, men jag kan hjälpa till! om vi hitta en lösning hur det ska delas upp.

was thinking to start a swedish translation.
 
Hej!

Jag har översatt den offentliga delen av xenForo nu, ladda gärna ner den om ni vill. :) Som sagt är det endast den offentliga delen, den som besökare och medlemmar ser, jag har sparat admin-gränssnittet och de delar som är till för mods och admins. Detta eftersom jag själv föredrar det så, börjar man ändra i admingränssnittet är det ju viktigt att allt blir 100% korrekt översatt med precis rätt val av ord för att man inte ska virra bort sig. Så jag har låtit det vara kvar.

Jag kan ha missat några småsaker, så hata mig inte för det är ni snälla. Dessutom kan det säkert finnas vissa saker som ni vill översätta på andra sätt; då är det bara för er att ändra dessa. :)

Cheers!
 

Attachments

you can use the one from #6 and work more on it. i had no time to work further on it.
 
Hi all!

Here's a newer language pack for 1.0.0.

Like with the one I uploaded before, some phrases are still untranslated, I have probably missed some which are seldom displayed for users. Also, 99,99% of the admin control panel is untranslated (if something IS translated it's either a mistake or because the same word is displayed for users). I've kept it in english since it would probably just be confusing if phrases there weren't translated with the EXACT swedish words. It's just too sensitive, I think.

Anyway, enjoy! :)
 

Attachments

Tack för språk filen

Fungerar perfekt :) En fråga: Finns det ett sätt att ha en språk väljare på framsidan av forumet så gäster kan välja ett annat språk?
 
Top Bottom